Friday 22 February 2008

اعتذار



السلام عليكم

انا بعتذر منكم يا جماعة على التقصير

وبعتذر منكم على اهمالي متابعتكم

وبعتذر لكل اخ واخت زعلته أو زعلتها بدون قصد مني حقيقى

وبعتذر على عدم الرد


أنا بعترف أنى لما دخلت عالم التدوين مكنتش على دراية كاملة بمعناه
كان كل همي أنى احكي مواقف مريت بيها بشكل هزلي أو ساخر يمكن تكون وقت ما حصلتلى بكيت لكن حبيت أعيد نظر فيها وابعت منها رسالة معينة في كل كلمة بكتبها وكل موقف بحكية مكنتش عارفة إن المجتمع ألتدويني كبير بالشكل ده وانه فعلا جذاب بياخدك للحظات جميلة ويعرفك على شخصيات أجمل خلتني أقول فعلا أنا كنت فين من زمان هي دي الناس اللي كنت عاوزة أتعرف عليها وعلى فكرها وأن النت فعلا مش مجرد غرفة محادثه أو مصدر معلومة وفرحت جدا لما أتأكدت فكرتي إن لسه فيه ناس تفكيرها جميل وشباب يفرح بحق
مكنتش اعرف إن فيه حاجه اسمها تعليقات ومدونات غيري
كنت عاملة زى اللي كان ماشى يدندن مع نفسه وفجأة من غير ما يحس صوته بدأ يعلا شوية شوية فتح عينه فجأة لقى ناس متجمعة حوالية بتسمعه وبتشجعه وبتكتشف فيه حاجات جديدة عمره ما لاحظها في نفسه ولا كان هياخد باله منها في يوم وبدأت تكبر وتكبر معاه والتشجيع بيزيد كمان وكمان
بقيت أحاسب على كل كلمة بكتبها عشان اجمع بين هدفي انى بدل ما أصرخ بشيء وآجعنى أبصله من بعيد واضحك عليه واستفيد منه وأعلم عليه على أمل إني أغيره في يوم وبين هدف تاني ظهرلي إني اسعد كل اللي بيدخلوا يقرولي كلمة وأراعي مشاعرهم
كنت بحب أوي اتلامض معاكم وتتلامضوا معايا عمري ما قصدت الاستخفاف من حد أو إني اجرحه أو ازعله لان في الطبيعة مش بطيق اعمل كده لأي حد اعرفه ما بالكم ناس مدتلي أديها وعلمتني زي الطفل ازاى أقف على رجلي وأحاول امشي وأنا راسي مرفوعة بدل ما كنت بحبي
أنا حقيقي مش عارفه أوصف قد إيه حبي وامتناني ليكم مع كل تعليق كان بيجيلى سواء أول تعليق أو حتى التعليق المية
بعتذر منكم مرة تانيه لو كنت ضايقت حد أو زعلته بكلمه أو بأي شيء بغير قصد وجهل مني والتمسولي العذر إني كنت بتعامل معاكم من خلال أفكار مكتوبة على صفحات إلكترونيه على انها متجسدة لكن في الأول والأخر دي مجرد شاشات عرض صعب مهما حاولت إني افهم طبيعة أي حد أو اقدر اذا كان ده يزعله أو يفرحه

عشان كده اعذروني بجد
خالص حبي وتقديري
دعواتكم

57 comments:

عايز أتعلم said...

هيييييه
اول تعليق يا لماضه

ايه بس لازمة الكلام ده ؟؟؟
يا ستي الواحد كان عايز يضحك شوية وفرحت لما لاقيتك منزلة البوست.. تقومي عامله اعتذار
ياللا مش مهم
انا برضو عملت مدونة عشان انضم لمجتمع التدونات ده اللي انا حاسييت انه مجتمه كله حب واخوة..والاكيد فيه ان الواحد بيستفيد وبيتعلم زي بالضبط مهو ممكن يعلم

جزاكِ الله كل خير يا لماضه ..ومتزعليش نفسك ..مش مستاهله..ههههههههه

عايز أتعلم said...

على فكرة انا خليفة

ياسمين حميد said...

اعتذار؟
احنا المفروض نشكرك على خفة دمك هذه، مش ننتظر منك اعتذار

شكراً

بطوط حبوب said...

اعتذار واحد؟
لا مينعفش انتى لازم تكتبى اعتذارات كتييييييييييير
هههههههههههههههه
والله يا لماضه انتى زى العسل بجد
انا هنا فى البلوج سبوت بقالى فتره قليله اوى
وارتبط جدا بتدوينتك
يا ستى احيانا الواحد بيركز فى مدونته وينسى يشوف الباقى عادى شغال
انما انتى كبرتى الموضوع اكتبى انتى بس دى اكتر حاجه بتسعد الى بيحبوكى
ولما تفضى ابقى طلى على الباقى
قشطات؟؟

صحفية روشة said...

ست لماضة هانم
مش حجة
مش عشان اعتذرتى يبقى خلاص
بردو متتاخريش تانى كدة

اسكندراني اوي said...

في ايه يا دكتووووره
ايه لازمه الاكلام ده دلوقتي

Unknown said...

اسفة جدا يالماضة مش قادرة اقبل اعتذارك
انتي صدمتينا بصراحة
ازاي ندخل نتابع تدويناتك وانتي تقابلي ده بتصرف مش مقبول؟
وعلى فكرة اعتذارك هنا مش كافي
مطلوب منك تلفي عالمدونات مدونة مدونة تقدمي اعتذار شخصي لكل مدون
والحكاية دي ماتتكررش تاني لو سمحتي

الا هو انتي عملتي فينا ايه انا مش واخدة بالي؟؟
:))

خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هوه فيه يا مرمر ،مين اللي محتاج اعتذار

مش لاقيه سبب لاي اعتذارات الا اذا كان البوست ده موجه لحد بعينه
عموما ياستي مافيش اعتذار بين الاخوات ،خصوصا لو كانوا حلوين وصغيرين ولمضين زيك كده

دنيتى الجميله said...

انتى فعلا لازم تعتذرى
عارفه ليه
لانك زعلتينى منك النهارده
ازاى ادخل عندك والقيكى قلبها حزن كده وانتى اساسا مين اللى ممكن يزعل منك يا بنتى انتى مدونتك كلها ضحك وفرح انا لما بدخل مبقدرش اطلع تانى من كتر الضحك
اقلك بصراحه انا كل ما ببقى مديئه ادخل عندك علشان انتى بضحكينى بطريقه نظيفه مفيهاش تريقه على حد او باسلوب مش ممكن اقراه مع حد
وكل مواقفك حلوه وكفايه انى بقلك ان بنتى بتحب صورتك جدا وكمان اغاني الطفوله اللى انتى حطاها تجنن
طيب اطلع من الحال دى انا جبتلك طريقه تجفيف الورد اللى انتى عايزاها
يلا افرحى

همس الاحباب said...

يا سلام بتعتذرى عن ايه بقى انا
لوحدى عايز مليون اعتذاركفاية انى حبيت التدوين بسبب مدونتك وانتى صاحبة الفضل الاول فى انى انشىء مدونة اضافةانك حرقتى عليه البوست بتاعى لانى كنت ناوى اقدم اعتذاروتقريبا نفس المضمون مع اختلاف فى العبارات
عامة انا مسامح بس عايز اعرف اعتذار
ليه انتى اسعدتينا وامتعتينا بخفة دمك
على فكرة انتى ما شوفتيش البوست الاخير بتاعى
تحياتى

Hannoda said...

ياااه يا لماضة

كلامك أنا متأكدة إن كل حد قراه و حايقراه حايحس بيه قوي زي ما أنا حسيت بيه كده

فعلا التدوين ده عالم بجد روعة.. تعرفي دخلته ازاي
كنت أما مصر توحشني أدخل على جوجل و أكتب أي كلمة بالعامية المصرية و أشوف حايطلعلي ايه
و بقى يطلعلي المدونات
بس ماكنتش فاهمة ايه ده
لقيت صفحات الناس بتتكلم فيها عن أي حاجة و بصراحة و بعقل و مشاعر و حب حقيقي
ولقيتهم عارفين بعض و حافظين بعض و سعدا ببعض
حسيت ساعتها بالغيرة و اني نفسي أتلف بالحب ده وأكون واحدة من العالم اللي مش فاهمة ايه الي كونه و اتلم حولين ايه بالضبط

وأما عرفت و بدأت فرحت و استفدت و هانت غربتي بشكل أهلي في البيت حاسينه

أما انت يا لمضة فمفتكرش حد ممكن يزعل منك أو يفهم لماضتك و شقاوتك غلط عشان انت روحك مرسومة مع كل ابتسامة و هزار و تريقة بتكتبيها

شخصيتك مرسومة بين ألوان مدونتك

شخصية لازم حاتتحب و لازم نحس انها قريبة
أنا اللي عاوزة أعتذرلك اني بغيب عنك كتير
بحبك قوي

مهندس مصري بيحب مصر said...

أفهم إعتذار ليه ؟
هو ايه أصله ده
دا انتي تتحطي على الجرح يبرد
دا كفاية الفرح اللي بتفرحيه لنا لما يتحط في ميزان حسناتك شوفي حتوصلي لأنهي درجة في الجنة
شوية قر بقى :)
احنا كلنا سعداء بيكي يا دكترة و مش عايزين اللون الحزايني ده ربنا يكرمك
هو في ايه النهاردة
غادة برايد مخنوقة و انتي اعتذار
دي عدوى في البلوجر و لا ايه ؟

اضحكي بسرعة و كلميني على الماسنجر

:)

Rain man said...

هو في حد زعلك ؟؟
مش عارف ليه حسيت كأنك بتودعينا
و بصراحة قلبي اتقبض
و ده شىء كويس بالمناسبة
خاصة في الزمن ده اللي محدش " بيقبض " فيه اى حاجة
:D
هستنى بوستك الجديد بفارغ الصبر
عشان اتأكد ان لماضة لسه معانا
و من فضلك بلاش الداخلة الدرامية دي تاني انا قلبي ضعيف
:D

(احمد سكر ) said...

تعرفى بئه يا لمضه

انتى المفروض تنزلى اعتذار للبوست دا

ايه دا ؟؟ وليه كدا ؟؟ احنا لو كنا شفنا منك شىء

يستحق الاعتذار
مكنتيش شفتينا هنا

بالعكس

انتى انسانه رائعه

محترمه

دمك زى الشربات

ربنا يحفظك يارب

لاء يا لمضضه

بسرعه نزلى اعتذار عن البوست اللى احنا مش قابلينه دا


احمد

lonely said...

كفاية على البوست ده كده
يلا مش اعتزرتى وارتاحتى
مع انى مش فاهمة بتعتزرى عن ايه بالظبط
يلا يا ماما امسحيه يلا مالوش لازمه
لو كنتى كتباه لحد معين أكيد خد باله وشافه
يلا امسحيه خالص
اسمعى الكلام وبلاش لماضة
وهاتى حاجة فرايحى
يابنتى دنا وصلتنى رساله فيها تدوينة الجرثوم على الايميل
بقول ايه الحكاية دى مين اللى سرقها من البت اللمضه
بس فى الاخر كتبوا لينك مدونتك
يلا يابنتى هايجيلك زباين كتير
امسحى الكلام ده بقى

Marwa Friday said...

بلاش عتاب
بلاش عتاب يا حبيبي
بلاش عتاب
هههههههههههه
ايه لازمته يا بنتي الاعتذار
ولا يهمك
ياللا عايزة اضحك بقى ههههههههههه
صباحك عسل

صوت من مصر said...

بجد انتى بنت حلال ومصريه ولمضه بجد يا لماضه
ومصر يامه يا بهيه

فاتيما said...

لماضة يا طعامة
ايه بس يا حبيبتى الكلام دا ...
دا انتى الاشراقة والتفأول بتاعى .. و بتاعنا كلنا
تعتذرى على ايه يا ماما
اذا كان البهجة .. و بث روح المرح و خواطر بنوتة بريئة رقيقة شىء يستدعى الاسف ...
يبقى يا ستى اعتذرى
و احنا قابلين
التدوين دا متنفس عشان أرواحنا الى كانت هايمة بعيد .. التدوين فرصتهم يتلاقو و يطبطبوا على قلوب بعض ..
و يطيبوا جروح بعض
و انت واحدة من الى بيداو ..
فعلا
و مهنة
متقليقناش عليكى كدا
البلوج كله أخض خضة 8 ريختر
تحياتى و قبلاتى

صالح سعيد said...

ازيك يا لماضه
هعتبره ذكاء منك لو كان البوست ده عباره عن جس نبض باقى الاخوه المدونين
لانى فكرت اعمل كده بس فى مرحله لاحقه
وبعدين مفيش داعى انك تتاسفى لعدك ردك على مدون لان ده وارد وممكن يحصل لاى حد
واتنا هعتبر البوست ده مش موجود
ومستنى اشوف شغلك

فرنسا هانم said...

لماضه ياعسل
ايه سبب الاعتذار والكلام ده كله ؟؟؟
ايه الموضوع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عبده الرايق said...

عبده الرايق
مدونه ساخره
عبده الرايق
لعب وجد وضحك وضرب ................
عبده الرايق
يقدم لكم احلى تشكيله من المكسرات والمفتفتات والمطحونات والتعلب فات فات وفى ديله سبع لفات
عبده الرايق
راااااااااااااااااااااااااااااااااااايق
ومرووووووووووووووووووووووووووق
والدنيا كاسحاه فى ديلها

عبده الرايق said...

علشان انا جديد فى التدوين
مش عارف ايه القصه
ولا ليه الاعتذار

آخر العنقود said...

بما ان ده اول تعليق ليا عندك
فطبعا الاعتذار ده مش ليا
:)

بس بجد انا متابعة لعالم التدوين من فترة مش قصيرة
وملاحظة من تعليقاتك ومواضيعك اللى قريتهالك قبل كده
ان فعلا دمك زى السكر بجد والله
وقريب جدا كنت هتعرلاف عليكى من الايميل مرة واحدة
شوفتى بقى.زهههههههههه
بجد اعتذار منى انا اللى ما اتعرفتش عليكى بدرى

تحياتى ليكى

د.دغيدى said...

فى ردورك على تعليقات البوست الاخير قلتى ان التعليقات جميلة لدرجة انك مش عارفة تردى عليها
ورينى بقى حتردى ازاى المرة دى بعد التعليقات الجميلة دى اللى الواحد مش عارف يقول ايه بعدها

rainbow said...

الداكتورة اللمضة

لو تعرفين عزيزتى .. كل كلمة كتبتيها ( بغض النظر عن الاعتذار ) عن التدوين وكيف خطوت فى عالمه خطوات قليلة لكنها كانت لها أثر بالغ عليكى كل هذا حقيقى جدا على العبدة لله كنت تتحدثين عنى وربما عن اغلبنا فى عالم التدوين

نعم حبيبتى اللمضة هؤلاء الرائعون هم من وددنا لو نعرفهم منذ زمن .. وكم هو رائع ان نجد من يقرأنا فما بالك بأن يتفهمنا ويشجعنا .. الامر برمته جميل وانسانى ونبيل

لا تعتذرى عزيزتى فليس هناك اى تعليق يستوجب اعتذارك .. كنت دوما جميلة طفولية ولماحة وسخريتك تدغدغ اماكن فكرية بعينها فتمتعنا على فطرتها

دمتى صديقة رائعة
واخت لمضة

حبى الخالص ومودتى الصافية

هدى

دكتور حر said...

ترالا لا
لا لا لا ه

ايه الافلام دي يا لماضه

الله يكرمك تجدعني وكملي

ولا بتشوفي غلاوتك

ماشي يا ستي انت غاليه عندنا فعلا
ومنقدرش نفتح المدونات منلاقيش لماضه

ده الواحد يطربقها على لجاج جوجل وابن سبوت نفسه

اي خدمه

في انتظار الجديد
وتحياتي للعاطفه الحية في التدوينه

دمتي بكل خير

Anonymous said...

على فكرة دى اول مرة ادخل المدونة بتاعتك واول ما لاقيت الاعتذار حبيت اقولك ان اى كلمة كتبتيها متندميش عليها لان كل مرحلة وليها جمالها واكيد اتعلمتى حاجات كتيرة منها
ودلوقتى اسمحيلى اخد جولة فى المدونة
ربنا يوفقك دايما"


اسماء

و القادم....أجمل said...

حبيبتي و حبيبة الكل لماضة
علي فكرة كلامك واصلي اووووي اوووووي
كملي كملي
من غير اعتذارات
ربنا يسعد قلبك زي مبتسعدينا

تقبلي حبي و احترامي الشديد
:)

Anonymous said...

لا يالماااضة ...مفيش اعتذار بين الأحبة
دا انتى شربات والله اكيد محدش زعلان منك
مع انى معرفش حاجه بس متأكده ان الشخصية العسولة دى متزعلش حد بالقصد كده
روقى وكله تمام يا دوك
مستـــ ج ـــدة

قبلة الحياة said...

لماضة

انا مع اخواني واخواتي انك انسانه روحها جميلة وحساسة اوي ورقيقه

وتفكيرك راقى جدا وما اظنش انسانه بالطبيعه الجميله دي تقدر تجرح اي انسان

بالعكس

اتمنى لك كل الخير وكل التوفيق باذن الله

بجد مش عارفه ااقولك اد ايه كلامك ده نبيل وجميل وخاصه للمدونين الجدد .. أكيد هيسجلوه لأنه هينفعهم

اتمنى ان ما يكونشي في شيء وحش وان يكون كله خير حتى الاسباب المترتب عليها نزول البوست ده

اتمنى لك كل الخير والتوفيق والسعادة وبانتظار لماضتك

بحبك يامصر said...

الست الضكتوره مالها؟
حلو ان الانسان يعتذر لحد بيحبه بس يكون فى شئ يعتذر عنه وعشان مفيش شئ تعتذرى عنه فده ان دل يدل على ايه انتى روحك حلوه وأخلاقك عاليه
يلا بقه ياست ياضكتوره الحقى عوضينا ببوست تانى غير ده

واحده من الناس said...

انتي لازم تعتذري لأنك بتعتذري

يا قمر يا ريت كل المدونين زيك في صدقك واحساسك العالي ولذاذتك وخفة دمك ونقاءك ولماضتك
والله بموت فيكي

ادّينا بوستات ادّي .. بس من غير اعتذارات

تحياتي

son's egypt said...

السلام عليكم
فعلا التدوين فتح افاق جديدة للافكار بمختلف الاراء

أحمد جلال said...

اعتذار ملوش مبرر..يمكن عشان احنا كده كده حنعذر لو غلطي فعلا..و بعدين كفاية الكلام الحلو اللي بتكتبيه كل بوست عشان يخلينا نتغاضى عن أي حاجة وحشة..دي لو أصلا موجودة.

حل وسط said...

بتعتذري على ايه
ده انتي عسولة
واللي يزعل منك يبقى قلبه اسود بجد

الـسـيـدة نـون said...

اه فعلا انتى زعلتينى اوى
معرفش على ايه
بس اهه تلاكيك وخلاص
انا نفسى جدا اى حد يعتذرلى
انا عمالة طول عمرى اقدم فى اعتذارات واقدم قرابين المحبة واتحايل على ده وعلى دى وماتزعلوش منى وانا اسفة وسامحونى ماكنش قصدى
مافيش مرة حد اعتذرلى على جرح سببهولى ولا على كلمة زفت اتقالت ووجعتنى
بس عموما اعتذارك مقبول اهه مرة من نفسى حد يعتذرلى
رغم ان انتى يا لماضة الوحيدة اللى اعتذرتلى على حاجة هى ماعملتهاش
شكرا ليكى
اختك خيخة

فزلوكة said...

مش عارفة ليه حسيت بكلامك
ولقيت هدوءكده أول مرة ألاقيه هنا
جايز مضحكتش زى كل مرة ما كنتى بتفرحينا
بس وصفتى حياتنا التدوينية صح
دمت موفقة ومرحة
وياستى أنا مسمحاكى وعذراكى
(ده على أساس إن إنتى عملتى فيا حاجة أصلا)
إنتى كل إللى عملتيه إنك خلتينا نستمتع وإحنا بنقرأ

Unknown said...

والله يا جماعة انا بس خفت تكون فيه ناس زعلانه مني لاني اكتشفت ان فعلا فيه ناس زعلانة مني من غير ما اعرف
وكمان بعتذر عن تقصيري فى متابعتكم بجد مش عارفة اودي وشى منكم فين
انا هعيط على الكلام الحلو ده
ربنا ييسر الامر
بس الكتابة تاني صعبة عليا شوية دلوقتي
وبجد مش عارفة اقول ايه على الكلام الحلو ده كله

بنت الصالحين said...

لماضه ياحبيبتي
مينفعش كده

بصي ارجعي في كلامكواسحبيه
مش عايزين تقصير ها فاهمه
ياريت تكوني بتفهمي بسرعه علشان مش نضطر نجيلك بلدك ونعملك هيصه
ها

بحبك في الله يالمضه

د/اجدع بنوته said...

خالص حبنا

وتقديرنا وتحياتنا

وانا بموت عليكى

وبعشق لماضتك

ياالمض لمالضه

اموااااه

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً said...

شئ جميل ان الواحد يعتذر

عن اشياء وان كانت بدرت منه عن غير قصد او عن اشياء هو معملهاش اصلاً

ولكن كي يطمئن فلبه
بارك الله فيكي وجعل كل الجهد المبذول في ميزان حسناتك يوم القيامة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا said...

فيه حد يعتذر علي الدم الخفيف ياشيخة حرام عليكي

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا said...

بصي انا ليا طلب سخيف حبتين ممكن تختاري الوان ماتعملش زغلله في العيون وتكبري الخط شوية
ولا انتي دكتورة عيون وبتعملي سبوبة حلوة بينا

بطوط حبوب said...

كل الناس اجمعت على نفس الكلام
دا انتخابات الرئاسه مبتطلعش 100%
بيطلعوها 99.999999%
تفتكرى ده يشكك فى حريه التصويت هنا
ههههههههههههههههه

أم أحمد said...

ده انتي دمك شربااات وذي العسل ابقي اتلامضي ذي مانتي عاوزة ولا يهمك
احب اقولك حاجة المدونون دول ناس محترمة قوي ويتاقلوا بالدهب صحيح انا شفت منهم ناس كتييير في الواقع

shahy said...

والله ياست الدكتورة انا مش فاهمة حاجة
بس كويس انك بخير الحمد لله


تحياتي

M A K I said...

ازيك يا دكتور
عاملة ايه
على فكرة أنا حاسة بكلامك و فاهماه كويس أوى
لأن دى نفس المرحلة اللى بمر بيها
وهعتبره نقول نصيحة من مدونة أكثر خبرة
سلاااام

mariamagdolen new said...

ولايهمك

واحده من الناس said...

يووووووه بقه
عايزه بوست جديد
فينك ماعودتيش بتتلامضي ليه؟؟

حاسوباتيه said...

انا اول مره ادخل عندك بس انتي عسوله خالص وبتفكيري بواحده صاحبتي دكتوره زيك ولمضه برضو هو كلكم كده ولا ايه ربنا يوفقك يارب واتمنى انك تشرفيني في مدونتي الصغيره انا لسه مبتدئه

عابد الرحمن said...

دي ضريبة الناس الكبار والنجوم اللي زيك يا لماضة
شكرا وبجد عزرك معاكي يادكتورة
سلام

fawest said...

كلنا هذه الفتاه يا لمضه

Doba said...

انتى يا بت يا لمضة يا حلوة
مستنييين لماضاتك الجميلة
وخفة دمك
وأدبك
وجرئتك
وأخلاقك

انتى دكتورة يشرف اى حد انه يعرفها
وان كنتى عملتى اى حاجة وحشة لحد فلازم يعرف ان طول مالمعدن الاصلى نضيف يبقى اكيد مفيش حاجة وحشة يقصدها

فى انتظارك يا بنوتة بالجديد
فاهمة

يلا سلام
هبة

Unknown said...

على فكرة على قلة ما بزور من مدونات لانعدام وقت الفراغ عندي الا ان كل تدوينة بتكتبيها بتنسيني همومي وشغلي وتخليني مدفوع اني اتابعك.. انت انسانة موهوبة وحساسة قوي ورائعة.. وما اعتقدتش ىان ممكن حد يكون زعلان منك ابدا.. هنزعل صحيح لو بطلتي تمتعينا بتدويناتك المتميزة دي

3ala asm masr said...

ليه بس كل ده هو حد يقدر يزعل من لماضه؟

زُمُرده said...

متقلقيش كلنا ليه ظروف
ومقدرين

وحشتيني اوي

ayar said...

انتى زى العسل والله واسلوبك جميل .. الى الامام دايما ياقمر ...