Sunday 8 June 2008

لماضة في التلافازيون





ايون يا جدعان

انا هطلع في التلافازيون عقبال عندكم

برنامج مساءك سكر زيادة

قناة

OTV

يوم الاتنين الجاي الموافق 9/6/2008

المعاد

الساعه 6 ونص مساءا والاعاده الساعه 1 بعد نص الليل

اظن كده مفيش حجه مدلعاكوا على الاخر
بلاش التلاكيك حد يقولي انا مش عندي دش ولا حنفيه ركبوا طبق يا اخوانا واللى يقولي مش عندي طبق اقوله هات سلطانيه وركب وصله
انزلوا على القهوه وانا اعمل زي الواد محروس بتاع الوزير
لو حد نفسه في اي حاجه يقولها يا جدعان فرصه لاتعوض
معونه علاوة منحه ان شالله رغيف عيش
كل طلباتكوا مجابه
ده تدوين بقرار جمهوري

اللهي يستركوا طلب اخير

لو حد يقدر يسجل الحلقه ينوبه ثواب في اختكوا الغلبانه

اصل الفيديون الى حيلتنا تقريبا عمره الافتراضي انتهى

عاوزه تشجيع حاار

ربنا يستر واعرف اتكلم حاكم اختكم لخمه راس

52 comments:

Mohamed Shedou محمد شدو said...

اعملي بقى جهدك الجهيد ونزلي الحلقة على اليوتوب عشان المغتربين اللي زي حالاتي ما تفتهمش لماظة الصوت والصورة

deal?

Unknown said...

ههههههه
والله يا شدو انا نفسي حد يسجلها عشان انا كمان اشوفها

ٍSOU said...

ياالف نهار او تى فى :))
الف مبروك يا لماضة تستاهليها
ماتنسيش لو اتسجلت ان شاء الله ارفعيها على ا\يوتيوب و حطيها عندك عشان لو ماعرفتش اتفرج عليها يوم الاتينن يبقى فىاعادة عندك :))

Eldebug said...

مبروووووووووووك وربنا يبعد عنك الجزيرة ... حاكم اللى بييجوا فى الجزيرة دول يا اما عاملين عاملة كبيرة اوى وجايبنهم يجيبوا فى سيرة حد يا اما بيكونوا لسه طالعين طازة من المعتقل ... وان شاء الله تكونى زى اللبلب فى الحلقة

فاتيما said...

يا ألف نهار أبيض
بنتى حبيبتى الطعامة هتطلع فى التلافزيون
يا فرحتك يا ام لماضةالحقيقة طبعاً
عشان أكيد فخورة بيكى قوى و عندها ألف حق
مستنية أشوفك على نار يا جميل
و عقبال ما نحضر حفل توقيع الكتاب بتاعك لوحدك من الغلاف للغلاف
يا رب

محمد عبد الغفار said...

مبروك ، اوعى بقى تقصرى رقبتنا

مع اطيب التمنيات بالتوفيق

Empress appy said...

مبروووووووووووووك يا قمر الا بقولك البسى حاجه بكعب وبلاش تلبسى جوانتى فى ايديكى وارحميا والله هحاول اظبط التردد النهارده لانى لغياها واتفرج عليك وهحاول اسجلها وامرى لله هههههههههههههههه

خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مبروووووووووووووووووك يا لموضه

الف مبروك هاحاول اتفرج عليها ان شالله في الاعاده لان الساعه 6 دي مش بتبقي مناسبة ليا ابدا

بس احطياتي حاولي تسجليهالنا عشان نتفرج عليها براحتنا ونعد نعيد ونزيد لحد ما نزهق


سلام

رئيس جمهوريه نفسى said...

الف مبروك يا دكتورة وعقبال ان شاء الله كده كل القنوات الثقافيه والعلمية والمعمليه يارب

Ahmed Mubarak said...

مبروك يا لماضه
بس بالراحة على الموظيعه وبلاش تتلامضي عليها اوي علشان متقعش منك

تحياتي

جمعاوى said...

طيب ح يبقى موضوع الحلقة عن ايه يا دكتور ؟

آفاق الحرية said...

الف الف مبروك يادكتورة
ياريت فعلا تحاولي ترفيعها علي اليوتيوب
ربنا يوفقك

Doba said...

زغرطى يا أم أحمد
البت لماضة هتطلع فى التلافزيووووون
يا حلالالالالالالالاوة يا اولالالالاد
يادى الهنا يا دى السرور
=========
ماشاء الله عليكى
انتى شطورة
وعثل وثكر بزيادة قوى
وتستاهلى كل الخير

ربنا يسعدك يا لماضة وتتكلمى حلو كده وميجلكيش ازبهلال

سلام يا قمر
هبة

Mafrousa said...

ياألف نهار ابيض... يالف نهار مبروك
و النبى يا اختي ابقى اعمليلى باي باي و لا حاجه
و لا كده فى وسط الكلام و من غير مناسبه
قولى اهدي السلام للبت مفروسه
اقوم انا اتفشخر على جوزي
و يعرف ان مفروسه ليها اصحاب بتطلع فى التلافزيووون

Unknown said...

هههههههههههه
هوصل سلامكوا واحد واحد يا جدعان
متخافوش
والله انا مبسوطه جدا
اني طالعه اتكلم عنكم
دعواتكككككككككككككم يا اخونا
وصيتكم المدونة

رئـــــيسـة حزب الأحلام said...

الف مبرووووووووووووووك ياقمر
سيدى ياسيدى على الجمال
تحياتى التلفيزيون هينور
تحياتى

Ahmed Kamal said...

لماضة .. ألف مبروك ، و عقبال ما تطلعي في القنوات المتشفرة :)

لماضة في التلفزيون ؟ .. أنا عايز أعيط :) ، و يا ترى حتتلامضي في موضوع معين ، ولا المذيعة حاتقول : و الآن ننتقل إلى إذاعة خارجية لبث لماضة على الهواء مباشرة - و قبل ما تتلامضي يجي إعلان معجون أسنان .

mohammed alsha3r said...

الف مبارك يالماضه

وان شاء الله نحاول نسجلها

ربنا المستعان

بس عاوزين لماضه

شفـقــة و إحســــان said...

الف الف مبروك الواحد عايز يزغرط والله .....بس مقولتيش موضوع الحلقة عن ايه؟

mohra said...

الف الف مبروك....و الله و اتشهرنا و البليه لعبت معاكى

Anonymous said...

يا ألف نهار أبيض
لولولولوليييييييييييييي
أنا فرحانة أوي علشان هشوفك يا لماضة
أنا رسمالك صورة في مخي هعد بقي واتفرج علي الحلقة وأشوفك زي الصورة اللي في دماغي ولا لا
ههههههههههههههههه

صاحب المضيفة said...

ربنا معاكي ومنتظرينك تنوري التلفزيون كله ونتباهى بيكي قدام أصحابناوقرايبنا



يارب يوفقك وتتلكمي براحتك يارب وتتحفينا بتعليقاتك الجميلة دي



تحياتي

mostafa rayan said...

ان شاء الله نتفرج

Yasser Hussein said...

ألف مبروك يا فندم
وإن كانت الشهرة خليتك تبطلي تزوريني
:)

بالتوفيق

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً said...

مبروووووووووووووووووووووووووووووك

عقبال القناة الثانية

في برنامج (.........) ولا بلاش

حنشجعول جامد متقلقيش

منتظرين الزيارة في مدونة ميخا في شكها الجديد

Unknown said...

الف مبروك يا لماضة وتطولى رقبتنا كده وانشاء الله حد يسجل الحلقة عشا نحتفظ بيها ان شاء الله الف مبروك

مـحـمـد مـفـيـد said...

متقلقيش بعد البرنامج ده هيقفلوا القناه
ده ان المذيعه مش سابتك ومشيت من لماضتك

همس الاحباب said...

ههههههههه
لماضة فى التلافزيون يا حلاوة عيال
يا مصيتنا بالجامد قوى
الف مبروك يا دكتورة
بصراحة تستاهلى كل خير
ربنا يوفقك
وان شاء الله نتفرج على البرنامج طبعا ونقول راينا
تحياتى وتمنياتى بالتوفيق
خالد

غادة said...

ياااااه
الف مبروك يا لماضه
ان شاء الله انا لازقه قدام التليفزيون النهارده لحد ما اشوفك
و تعرفى تتكلمى بقى و يا ريت حد يعرف يسجلها عشان احتفظ بيها
الف مبروك يا قمرى
سلام ومبروك تانى

فاتيما said...

لماااااااااااضة
كنتىت قمر يا حبيبة ماما
يا خرابى على خفة الدم
كنت مسخسخة و غنتتى بتقولى فى الآخر
طب شرعى
عشان العيان ييجى مخلص جاهز
و ميعملش مشاكل
ههههه
ربنا يحظك
و يسعد أيامك يا حبيبتى
مبرووووك
أهو واحدة من كتيبة المدونات بتنطلق اهو
ألف مبروك يا حبيبتى

غادة said...

مرمر كنتى زى العسل خالص ودمك خفيف
و عرفتى تتكلمى اهه مش لخمه ولا حاجه
يا ريت بقى حد يكون سجلها
و يا بخت الطب الشرعى بيكى ان شاء الله
على فكره ضحكتك حلوه
احلى سلام يا قمر ومبروك

صوت من مصر said...

عقبلنا ولو حتى على وصله الدوش
عموما مبروك

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

ما شاء الله عليكي يا مروة كنتي هادية ورزينة ومش خايفة ولا متوترة من الكاميرا
:))

انا سجلت الحلقة ورفعتها الحمد لله على جزئين

ده الجزء الأول اهو مؤقتا

http://www.youtube.com/watch?v=HWoFwm8Yigo

وجاري رفع الجزء التاني
:)

سارة درويش said...

عندنا طبق ، وسلطانية بس ما عندناش تليفزيون عاااااااااااااااااا

التليفزيون انفجر من كام يوم

بس مين ان شاء الله هسمعك

انا شفتك فى الحفلة هتخيل بقى وانتى بتتكلمى وهسمعك

مبرووووووووووووك على الاو تي في انك هتنوريها ياقمر

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

وده الجزء التاني يا مروة

http://www.youtube.com/watch?v=zDyiPp7A4yI

ولو محدش عندك سجل الفقرة قوليلي وانا بإذن الله ارفعلك الفيديو كله على جزء واحد بجودة عالية اوي
بس مساحته هتكون كبيرة شوية

يللا ربنا يوفقك وييسرلك الحال وتتخصصي شرعي وتريحي دماغك
:D

alexandrany said...

يا ألف نهار مبروك
البت الضكتورة هتطل علينا في التلافازيون
بس يا خسارة الغربه وحشة يا بنتي
ربنا يسهل ونقدر نشوف الاعاده
مبروك

sebofy7alo said...

أيوة يا عم اللي أداك يدينا ياسيدي
دأنا المفروض أنام بدري بس حسهر علشان أشوف الفيلم بتاعك أقصد الأعلان لالالاء المسلسل تقريبا
شكلي كدة حكمل نوم وحشد اللحاف
هههههههههههههه
مبروك وعقبال يارب متطلعي كدة في القناة الأولى بعد النشرة
ههههههههه

الـسـيـدة نـون said...

كمان ساعة هاشوفك فى الاعادة يا لماضة

ربنا يسعدك يارب

انا قريت يوميات طالب طب
الحلقة الخاكسة
تجنن يا لماضة
ربنا يحميكى يا بنتى

للاسف معنديش فيديو علشان اسجل الحلقة

تحياتى ليكى
اختك خيخة

Asmaa mahaba said...

مبروك يا دكتوره
على فكره اتفرجت على لحلقه بالصدفه انتى زى لعسل ما شاء الله
تحياتى ليكى سومه_87

Anonymous said...

ايه الحلاوة دي ياولاد
وايه الجمال ده كله
الف مبروك يادكتورة مروة
حقيقي الكلام كان كبير وكنتي منورة التلافازيوووون كله
عقبال السي ان ان

M A K I said...

لماضة أنا لسه عارفة حالا انك تلعطى فى التلفزيون , عايزة أشوف الحلقة أعمل ايه؟؟

Anonymous said...

انا شفتها بجد هايلة
ماشاء الله عليكي
بس لحقتك في الاخرلما قصوا منك الكلام لما قلتي كنتي قاعدة جنب مين في مجلس الشعب
راحوا قاصين منك الكلام وقالولك انتي جاية تتلامضي وتقطعي عيشنا
بس معلش المرة دي ملحقتش اسجلها
خيرها في غيرها والمرة الجاية اسجلهالك

د.دغيدى said...

فى احد المواضيع كنتى كتبتى انك زى واحد كان ماشى فى الشارع وبيدندن مع نفسه لقى اللى حوليه بيسقفوله
دلوقتى متهيالى مش اللى حوليه بس لا دة بقى كل الناس بتسقفله
واكيد مش حيسقفوله مجرد مجاملة
لا دة لانه يستحق كدة
الف مبروك وعقبال BBC

Anonymous said...

ماشاء الله عليكى الله يوفقك فى حياتك العملية والتدوين :)

على العموم انا سجلتلك الحلقة فى الاعادة
هتلاقيها على

http://misry.com/lamada

بجودة عالية

معلش ما عنديش وقت ارفعها على يوتيوب

بس هى موجودة كمان وبجودة عالية لو عاوزاها

بالتوفيق دائما

مصرى المصراوى

Ahmed Mubarak said...

مش قلتلك بالراحه على الموظيعة

قديكي اتلامضتي على الموظيع والموظيعه..

بس بجد تحياتي ليكي .. رفعت راسنا ..

هيا ديه اللماضه ولا بلاش

صيدلانيه طالعه نازله said...

الف مبروك يا قمر انا شفت الاعاده لانى خرجت و لو كنت موجوده ساعتها كنت بعتلك اس ام اس و قولتلك قولى اسمى
والنبى يا اختى
بس و الله كنت قمر و لماضتك على المذيعه كانت حلوه و لذيذه و اللون الروز كان منورك قوىىىىىىىىى
مره تانيه ياالف نهار مبروك و عقبال الجزيره

dr medooo80 said...

بجد اولا مرة يا مروة يا لمضة اعرف ان فى طب بنات بالظرف ده واللماضة دى

Mr. Degheidy said...

انا بحسدك على هدوء اعصابك الصراحة
كان حوار ممتاز ولو انه المفروض انه كان يبقى اكتر عن مدونتك و فكرة التدوين عموما مش عن الطب بس
مع احترامى للدكاترة طبعا

ياسمين حميد said...

بماان لا عندي دش ولا حنفية والمية أصلاً مقطوعة ولا عندي اطباق ولا حتى سلطانية وأساساً ماعنديش تلفزيون فأنا اتفرجت على الحلقة على يوتيوب (شكراً للأخ آلام وآمال). دمك خفيف يالماضة ولو انك ما اتلامضتيش قوي على المذيعة ومبروك الظهور على التلفزيون ومبروك الكتاب ولو كانت متأخرة وعقبال كتاب خاص بك
تحياتي

Unknown said...

انا كنت فاكرة اني علقت هنا
مش عارفة
مسطولة معلش
يلا
الف مبروك
سلام

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
حاجــ عيال ــات said...

نورت التليفزيونوالراديو كمان ياأحلى لمضة
عاوزة أولك كمان إ صوتك جميل جدا وكل شوية أشغل تسجيل الحوار اللي في الإذاعة وأسمعه
بجد إنت جميلة أوي