Wednesday 1 August 2007

لماضة سنه جديدة




النهارده عيد ميلادى كل سنه وانتى طيبه يا لماضة

يااااااه ده السنين بتعدى بسرعه قوى فييين لما الواحد كان كل حلمه يدخل المدرسه ويلبس الزمزميه قصدى المريلة وبعدين يبقى فى اعدادى ويلبس بدلة السجن قصدى البدلة الزرقا وفين لما نكبر ونبقى فى ثانوى يارب مجموع يارب مجموع عشان ادخل طب والبس البدله البيضا قصدى البالطو الابيض ودخلنا طب وكان يا ما كان يااااااااه 7 سنين لا دول بقوا 6 الحقيقه المره هما 7 سنين ونص امتى نخلص خلاص هانت كلها ايام والواحد يبقى

داااااااااكتورة قد الدنيا يا دى الهنا يا دى الهنا

وعشان كده قررت ادون معاكم احلى ذكريات لماضتنا قصدى طفولتنا وشبابنا هحكى مواقف عدت عليا وهسيبلكم الحكم

بذمتكم مش مظلومه لما بيقولوا انى لمضة

8 comments:

Unknown said...

كل سنة و انتى طيبة يا اجمل و احلى لمضة و عقبال مليووووون سنة و عقبال ما نشوفك احسن دكتورة فى الدنيا و انا هكوون اول العيانيين بس مش عايزين لماضة فى الكشف

Unknown said...

بعد الشر عليكى يا جميل متقلقيش تعالى انتى وانا هعملك خصم دكاتره

Anonymous said...

kol sana we enty tayba ya lamada we elsana elgaya tb2y mezoo ad eldonia.

صحفية روشة said...

كل سنة وانتى يا لماضة
وزعلانه منك مووووووووووووووووووووت
ومش هتعرفى تصالحينى ياللى لا بتعبرى ولا بتزورى حد

aya said...

هاى كل سنة وانتى طبية وعقبال ماشوفك لمضة كبيرة اوى انالسة عارفة الموقع قريب بس عجبنى اوى على فكرة زمان كانوا مسمينى زمان اللمضة بس لما شفت لماضتك اكتشفت انى مش لمضة خالص ومنكم نستفيد

Anonymous said...

كل سنه وانتى طيبه يااحلى لمضه

Sarah Osama said...

كل سنة وأنت أحلى لمضة يالماضة كنت حبة أهديلك علبة طباشير هدية ورحت أشتريها فيقول لي البائع :الطباشير الألوان خلص قلتله الأبيض :قال لي صيني لينهال كلام البائع كالصاعقة على رأسي قلة لنفسي يعني هزورها وأيدي فاضية؟؟؟ يلا السنة الجيه هحاول أحجزلك علبة طباشير فاخرة ... كنت مستنية زيارتك لمدونتي ولسة مستنياكي وعنواني ميتوهش http ‎:/lnonakshalhiaa.blogspot.com

Sarah Osama said...

كل سنة وأنت أحلى لمضة يالماضة كنت حبة أهديلك علبة طباشير هدية ورحت أشتريها فيقول لي البائع :الطباشير الألوان خلص قلتله الأبيض :قال لي صيني لينهال كلام البائع كالصاعقة على رأسي قلة لنفسي يعني هزورها وأيدي فاضية؟؟؟ يلا السنة الجيه هحاول أحجزلك علبة طباشير فاخرة ... كنت مستنية زيارتك لمدونتي ولسة مستنياكي وعنواني ميتوهش http ‎:/lnonakshalhiaa.blogspot.com