Saturday 8 March 2008

حلم




لو معاك مليون جنيه ياترى ايه أول حاجه هتيجي في بالك تعملها ؟؟


73 comments:

Unknown said...

ياريت نشارك بعض الحلم ده وتقولولي ايه اول حاجه هتفكروا تعملوها لو امتكلتوا المبلغ ده وياريت لو تكون حاجه واحده بس
المرة دي من غير لماضة
:)

فرنسا هانم said...

انا اول تعليق يا لماضه بلاش سرقه
والاجابه
هافكر فى المليون التانى

مهندس مصري بيحب مصر said...

حأتجوز

Marwa Friday said...

صباح الفل يا قمر
هعمل حاجات كتير كتير
أولها
أعمل مشروع كبير
إن شاء الله
يشغل كام نفر عطلان
فرن عيش مثلا ههههههههه
وهعين شوية لجهازي وجهاز اخواتي البنات
بالمرة..
عارفة افتكرت كلمة ماما
المليون جنيه دلوقت ما عادوش زي الأول ههههههههه
ربنا يسهل
تصدقي عمري ما حلمت بفلوس إلا عشان ألاقي لها تصريفة
فقرية يا بنتي!ا
صباحك ورد

بنت الصالحين said...

اقولك علي حلمي

نفسي اعمل دار ايتام ومسنيين في وقت واحد

يعني دار الايتام الاطفال اللي فيها بيبقي نفسهم يلاقو ناس تعتبرهم ولادهم بجد

ودار المسنيين بيحسو انهم بلا هدف فنديهم هدف يربو ويعتبرو الايتام دول ولادهم

هتتحل المشكله
وفي نفس الوقت الاخطاء اللي الاهالي اللي في دار المسنني عملوها مع ولادهم يتجنبوها مع دول


وهتبقي عمليه انتفاعيه متبادله


ها يالمضه اوعي تضحكي عليا


سلام ياقمر

بنت الصالحين said...

علي فكره يالماضتي هتلاقي اجابتي ده في التدينه الجديده بتاعتي يعني انتي زي ماتكوني بتقري افكاري

بنت الصالحين said...

طبيب روحاني حضرتك

ههههههههههههههه

فاتيما said...

مرمر
لماضة يا طعامة بصى أنا فى الفلوس على رأى ماما إيدى مخرومة
لو جالى مليون جنيه هدى نصهم لإخواتى عشان إتبهدلوا معايا قوى السنين اللى فاتت و خلصوا ورثهم من بابا على الهروب الكبير بتاعى انا و يوسف
النص التانى ليا أنا وماما و يوسف و كل واحد أعرفه محتاج مساعدة
و زى مروة جمعة هعمل مشروع أشتغل فيه و أشغل شباب و ناس محتاجة شغل
بس
المليون يعمل حاجات كتير و يسعد ناس كتير بس هو حسن التنظيم يتوفر
هنقبض إمتى بقى ؟؟
تحياتى و بوسة كبيرة على خد بنتى حبيبتى

أحمد سعيد بسيوني said...

هاسيب الكلية

دكتور حر said...

هاخد شوية شهادات
وهدرس اللي بحبه
واشارك في مشروع استثماري
وهعمل حاجه خيريه بس تكون للعمل مش للصدقات
ان شاء الله

**********
على فكره يا لماضه
الموضوع ده هيعدي يا لئيمه

(وجه يغمز)..ماشي

Mohamed Shedou محمد شدو said...

ياما قعدت وكتبت اللي هعمله لو معايا 100 او 200 مليون دولار
لاني دلوقتي بفكر بالدولار بحكم الموقع
ثانيا انا بقول ان مليون دولار ممكن يغيروا حياتي
لكن مليار دولار ممكن يغيروا العالم
وانا مهتم اكتر بغيير العالم
:)

بس عموما اول حاجة اعملها اني اترك عملي واتفرغ للقراءة والكتابة والسفر لفترة

خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ايه يا لماضه انتِ بخيله كده ليه
هما المليون جنيه يعملوا حاجه اليومين دول

Unknown said...

سبقنى بها مهندس مصرى
بس مش لاقى غيرها
حاتجوز

ayar said...

اول حاجة هافكر فيها .. اجيب اكلة تخلينى يجيلى انتفاخ .. ملحوظة : انا مش تخينة على فكرة!!

همس الاحباب said...

هاتى المليون الاول بس
وما تخافيش
مش اتعشمينا وتخلينا نحلم احلام اليقظة
وبعدين تخلى بينا
نمسك الفلوس الاول
وبعدين نتكلم تحياتى

همس الاحباب said...

عامة يا ستى انا ناوى افتح مستشفى لعلاج الاطفال يكون فيها احدث الاجهزة
واخليكى مديرة المستشفى
ايه رايك بقى استاهل كده 2 مليون صح ويا خوفى يا بدران
تحياتى

بحبك يامصر said...

هعمل مشروع صغير طبعا المليون مبقوش يعملوا حاجه دلوقتى

Anonymous said...

حطلع ربعهم لله

آفاق الحرية said...

السلام عليكم
مش عارف والله يالماضة
واضح انك انت بتتلامضي علينا
ابقي كداب لو قلتلك هتبرع بنصهم
لكن علي الاقل هتبرع بمبلغ كبير منهم
واكيد كله ان شاء الله قصدي المبلغ مش المليون جنيه
ههههههه
كله ان شاء الله لفلسطين

صوت من مصر said...

هشترى علبه سجاير كنت او ملبوره احمر وبعدين اروح اقعد على القهوه واشحن كارت بعشره واقعد ارن على الناس واركب تاكسى مش مترو وانزل من بيتنا يوميا واكل فى الشبراوى او فلفله او حتى ابو طارق بتاع الكشرى
واكيد ساعتها المليون يكون
عفوا قد نفذ رصيدكم

يا مراكبي said...

من غير لماضة

المليون جنيه مش حلم زي ما إنتي فاكرة في الزمن ده .. للأسف

مش هيكفوا حاجات كتير زي ما إنتي فاكرة .. رغم إنهم طبعا أحسن من مافيش

لكن الحقيقة إن الزمن ده منزوع منه البركة

Unknown said...

حلو قوي يا جماعة والله
بس خلينا نحلم
وياريت تقولولي ايه اول حاجة بس جت على بالكم تعملوها حتى لو المبلغ صغير نسبيا
المهم بلاش لماضة وقولولي
على اللى نفسكم تعملوه

همسة قلم said...

أول حاجة جت في بالي انى اقسم المبلغ نصين

نص هابعته على فلسطين لحماس

والنص التاني هاطلعه لله

فين الفلوس بقى؟

فاتيما said...

إخواتى و أمى

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

هفتح سنتر كبير لتعليم اللغات والحاسب الآلي

كراكيب عادل said...

هههههههههههههههههههه

مليون جنية طب ودة يعمل اية اصلا

ملوش لازمة من اصلة

انا كنت فاكر انة حاجة كبيرة

المليون حاليا ولا شئ عموما اشتريت بية عقارات

قبلة الحياة said...

هطلع انا وبابا ان شاء الله نعمل حج وندعي لكل الناس وكل العرب

واساعد اي مريض محتاج للفلوس وخاصه مرضى الفشل الكلوي ربنا لا يوريكم

ونطلع جزء من المبلغ لاخوانا في فلسطين

وان شاء الله ربنا هيبارك في الفلوس ما تقلقيش لسه فاضل من الملبغ 800000 لسه بدري يعني

ولو اتبقى اي فلوس هديها للعيال
اخواتي وده احتمال ضعيف عشان عارفه الفلوس هتفسدهم اخواتي بئه من زمان وحفظاهم

وممكن في الاخر اطلع ندله وما اعملشي اي حاجة من دووول بئه دول مليون جنيه يا ماما مش لعبه

يعني اللي ايده في الميه مش زي اللي ايديه في المليون

بس يا لماضة انتي دخلتي شبطينا في المليون جنيه ومشيتي ولا شفنا منك حتى ربع جنيه ولو يا سيتي مخروم

وطبعا مستنيين حضرتك تقولي لنا هتعملي بالمليون جنيه ايه وايك تتهربي ؟؟ هنجيبك يعني هنجيبك

Bongo said...

مليون جنية متعملش حاجه في الزمن ده يبنتي ..

قولي مليار او 2 مليار و احنا نقول براحتنا :D

Unknown said...

الناس اتجننت لما جيبتى سيرت المليون
متهياللى حييجى واحد كمان شوية حيقول انه حيحل بيها مشاكل العالم التالت

منوفيـــايــة said...

اول حاجه هعملها انى...هتنح ومش هبقى مصدقة نفسى
وبعدين يالماضة مليوووون حتة واحدة
طب خليهم حتتين

Anonymous said...

هعمل طفل انابيب

عبدالرحمن الشافعي said...

أنا أول حاجة هعملها ..إني هموت نفسي...
من الفرحة طبعا..
ههه
وممكن أزعل ...علشان ممككن أفتن بيها..

فأنا مش هتمنى طبعا إنها تجيلي...
انا ياما حاولت أحلم بكدة ...بس غيرت رأييي.
بس لو إنتي مصرة...
ممممممممم....
هشتري جهاز كمبيوتر جديد ...
وهتبرع بجزء منه ..
طبعا لفلسطين....
وهتاجر في السلاح ..
وأبعت أسلحة لفلسطين...
بجد

وساعتها بقى ...يكونوا المليون كتره ..

الصراحة يا لماضة أنا مش عارف أجاوب ...اه بجد..
مش عارف أقول إيه ولا إيه ...
لما أنا أخذ مليون جنيه ...
هلعب بيهم وهفرفش بيهم..وإخواننا في فلسطين عمالين يموتوا...
ولا هتبرع بيهم كلهم وما أسيبشي حاجة ...والناس تقول إيه المجنون ده..
انا الصراحة مش عارف هعمل إيه

عموما لما تيجي المليون ..هبقى أفكر

وهبقى بجد أفكرلك وها قولك..
تحياتي لكي

أشرف حمدي said...

سبحان الله
لسة كنت بتناقش مع المدام امبارح في الموضوع ده
أول حاجة إني ححطهم في البنك وأبطل شغل وأعيش على الفوائد ، يعني حوالي 8 آلاف جنيه شهري كده
بعد كده أول حاجة حعملها بفلوس الفوائد اني أجيد أحدث كمبيوتر في العالم وأعيش بقى
وحطلع كذا كتاب نفسي أطلعهم من زمان
وأتفرغ للفن والجنان

انكسارات .. احمد البوهى said...

اشوف المليون جنيه ممكن يجوزو كام شاب
ـــــــــ
وبعد كده هحاول اعرف المليونيرات اللى زى ... واقنعهم اننا نعمل مشروع لتزويج الشباب
ـــــــــــــ
ده الحلم اما الواقع ..... فانا حاسس انى هستغلهم فى الدراسة باحدى الجامعات بالخارج ... وفى عمل صدقة جارية كى ارد الجميل لوالدى ... واعمل رحلة حج جماعية للعائلة
ــ
طبعا كل ده بعد ما اكون اتجوزت
ــ...ــ...ــ
ربنا يكفينا شر الاهواء والنفس الامارة بالسوء

ــ
اكرمك الله

Unknown said...

افتح مجلة

اسكندراني في الغربة said...

7shtry el sait bta3 el blogger we 2a2filo 3la tool

د/اجدع بنوته said...

هعمل بيهم كتيييييييير

هفتح مخزن مليان جلاكسى

انزل اكل منه براحتى واعمل دماغ

واهدى ماما وبابا حجه

واجيب ان 95

واجيب هيونداى ماتريكس

ههههههههههههههههههههههههه

واحط الباقى ف البنك

واعيش ع الفوايد

هههههههههههه

محاولة لكسر الصمت said...

أولا احب اقولك ان مدونتك جميلة موووت.........اما بالنسبة للسؤال ولانه فعلا مش جديد......فا انا هقولك على اجابة قلتها مرة عليه.........لو كان معايا فلوس كتير اكتر من مليون عشان مليون مش هتكفي..........كنت هشتري ارض كبيرة في اي مكان في الدنيا....وتكون وطني........يعني عبني مصر تاني........زي مصر القديمة (اللي كانت زمان يعني).هتكون بلد عظيمة وهاخد فيها كل الناس الكويسين..بس بصراحة في الآخر......اكتشفت ان العيب فينا مش في الارض دي........واننا احنا اللي لازم نتغير.........عشان كده دلوقتي ممكن اقولك ان لو معايا مليون جنيه هحوش عليهم عشان ارجع مصر بتاعتي ليا .واشتريها من الناس اللي خدتها مني.........وارجع اخليها اعظم بلد في الدنيا........لانك بجد عظيييييييييييييييييييييييمة يا مصر

دنيتى الجميله said...

لماضه حبيبتى
بحلم ونفسى جدا أحج انا وزوجى واولادى وامى وابويا فى وقت واحد
وحلم الحج عندى أهم حلم
بعد كده كله محصل بعضه بالنسبالى
لكن بعد ما أحج نفسى فى مستشفى على اعلى مستوى وتكون بالمجان
ومدرسه على اعلى مستوى فيها تدرس القيم والمبادىء لأولادنا الحلوين
لكن لو مش هقدر اعمل بيهم الحاجات دى فأنا بهديلك المليون مش عوزاهم

الـسـيـدة نـون said...

اول حاجة هشترى شقة واسعة ببلكونة كبييييرة اوى
وهشترى كرسى هزاز ثابت
وهاشترى لاخويا غسالة فول اتوماتيك علشان يكمل الجهاز بتاعه
وهاديله شوية فلوس يتجوز بيهم
وهاشترى لبابا وماما عربية صغنونة ترحمهم من بهدلة المواصلات
وهاحط لشريف شوية فلوس فى البنك
وهاعمل مشروع عبارة عن حضانة للاطفال والباقى هاتبرع بيه للناس الغلابة
بس خلاص
سلام
اختك خيخة

كلاكيت تانى وتانى said...

واللة حلمى من زممؤسسة كبيرة بيت مسنين وبيت ايتام ومركز للمعاقين فيةحالات وحشة قوى
ومش لاقية رعاية ولو لقت الرعاية ممكن تتكلم وتتعامل بشكل ايجابى ودنيوى
حلمى ونفسى يتحقق
وهعمل مركز صغير للبنات لحل مشاكلهم وأحتواء أزماتهم لأنى بشوف بنات قد بنتى ومحتارين وتعبانين وبيتصرفوا غلط وكتير قوى مش لاقيين القدوة ولا اللى يقف جنبهم
ادعيلى وانا اجيبك دكتورة معايا

Anonymous said...

ولو ان المليونجنيه دلوقتي مبقوش حلو زي الاول لكن اقدر اقول اني نفسي بجد
ابني برج كبير اجمع فيه كل عائلتي

Unknown said...

وانا كمان نفسي
اخلي اسرتي مش محتاجين اي حاجه ولما يستكفوا اخلى كل الناس مش محتاجين اي حاجه
ياااااااه حلم

zordeak said...

هتجوووووووووووز


ده اكييييييييييد

( فيس مذبهل وبيضحك بعبط وسنته مكسورة )


واسيب الطب وافتح مقلة لب

( نفس الفيس )

واعييييييييش بقى

:D

Soooo said...

هعمل مستشفى خيري واخليكي تبقي المديره التنفيذيه


للأسف .. وحشتيني ووحشتني لماضتك يابنت انتي




سلاموووووووووووووووز

مدحت محمد said...

هموت من الخضة

alexandrany said...

اول حاجه طبعا هاتجووووووووووز
هههههه
لا تعرفي المليوت جنيه فعلا ما تعملشي حاجات كتير في الوقت ده
بس انا لو معايا هاحقق حلم عمري اللي ان شاء الله ربنا يقدرني واحققه فعلا
هاعمل المزرعة اللي نفسي فيها
ارض زراعية مساحتها معقولة
بيت ريفي بسيط على قدر الامكان
جنبة ترعة صغيرة
حتة تانية اعملها لتربية الماشية ةالاغنام
بلاش الفراخ علشان مش بحبها اصلا
حتة ارض صغنونة ليا كده اخصصها لزراعتي الشخصية
حتة ارض ازرع فيها نعناع لوالدتي و ملوخية لوالدي
وشوية حاجات كتير كده ممكن نفردها في بوست ان شاء الله
طولت مش كده ... معلش
تحياتي

مشمش said...

عربية طبعا متسوبيشي سني وامشي اخبط في خلق الله
لا طبعا بهزر هشتري عربية ليا وواحدة جديدة لبابا واتبرع بشوية لدار ايتام وارجع اخويا المسافر يشتغل عندي
ههههههههههههههههه
اهو ابهدلو انا احسن من الغريب

امين سر said...

هديكي منهم 999999 جنيه
و اخد انا الجنيه الباقي اجيب بيه طعمية لاني جعان جدا

..

لماضة
انا جايلك محمل بدعوة من منتدى اسرار اون لاين
بصراحة هيبقى شرف لينا انك تنضمي لمجموعته الصغيرة
ممكن يكون مالكيش تقل على المنتديات
بس هو فيه قسم خاص باللوجرز تعالي و القي نظرة
و ياريتك تشاركينا

ده اللينك بعد اذنك

http://asraronline.com/vb/

إنسان || Human said...

مش عارف

مروة الزارع said...

بجد

امممممممممممم

هروح عند اكتر ناس بيصعبوا عليا

هروح عند اللى فى مستشفى المجانين

وهشترى لهم كل الاكل الجميل وهدوم جميلة واى شئ عاوزينة

اد اية هما مظلموين هناك

اد اية مش بيأكلوهم حلو ولا بيحموهم ولا بيجيببوا لهم حاجة وبيضربوهم

انا رحت مع صاحبتى لما كانت بتتضرب هناك وشفت عالطبيعة

بجد كانوا اكتر ناس صعبوا عليا واتظلموا

مع انهم بين ايدى الرحمن

قلبتى عليا المواجع

:(((

ثورة said...

ايه البنوته العسل دي؟
محدش هيسرق منك حاجه يا ست لماضه متخافيش
احنا عندنا بلوجات برضو بنخاف عليها
ولقد أعذر من بعجر برضو

عاجبني الاستايل بتاعك ده

بصي يا ستي بالنسبه للمليون جنيه
فبصفتي واحدة من الأحرار وبتوع الكرامة والعزة ومحدش يلوي دراعي

أنا عايزه الفلوس عشان تلت حاجات

1- محتاجش لحد وأعتمد على نفسي
2- لما أفكر في مشاريع تنموية أو خيرية
مبقاش بق ع الفاضي
3- أحقق حلمي في دراسة القانون
أنا درست لغة عربية في كلية آداب ولما باجي اقول دلوقتي عايزه أدرس قانون بتعامل على إني مختلة عقليا

بس بالنسبة لأول حاجه ف دول هعملها لو معايا مليون جنيه

واحد عليه ديون بحاول أجمعله كل شهر ميت جنيه بالعافيه تساعده
وهو ديونه بالآلاف

ده أول واحد هفكر فيه إن شاء الله


ياريت مطونش طولت عليكي

أنا هضيف مدونتك عندي

وسعيدة بالمرور على اللماضه دي

يومك ورد

Hannoda said...

أول حاجة فكرت فيها هي إني جاجيب لي شقة في اسكندرية و أسيب الغربة نهاااااائي

وبعدين مش عارفة و لافارقة أي حاجة تانية

ده أول حاجة جت في دماغي

لكن بعد تفكير شوية أضفت تاني حاجة.. هي اني أحج أنا وماما و بابا وأختي

مش لاقي أي حاجة تانية غير كده

---------------

عارفة إ،ي مقصرة معاكل قوي و ومع كل الناس.. لكن الوقت معاندني

واحشاااااااااااني

L.G. said...

بصراحة أول حاجة
أطلع منها حق ربنا زكاة الركاز أو التجارة حسب مصدرها وحبة صدقة
لا متفهمنيش غلط مش عشان بحب الخير بس كمان عشان الفلوس تزيد وتتضاعف
بجد لما بتزنق بطلع فلوس ألاقي فلوس من عند ربنا
بعد كده لما تبقى خميرة كبيرة حشوف حعمل ايه :)
شرفتني زيارتك لمدونتي

shahy said...

اجوز اخويا واخو زوجي


تحياتي

Anonymous said...

هاحج انا وجوزى بـــــــــــــــس
هو ده اللى انا عاوزاه من الدنيh

تحياتى ليكى

wael said...

أول حاجة ححاول أقنع نفسي إن مفيش مليون جنية بيجوا من الهوا.. بعد كدة حعمل باسبور وأسافر برة .. حقضيها ترحال .. أشوف مدن غير مصر .. أحاول أعرف أنا بحب مصر فعلاً واللا لأ ؟؟
ده اللي بيدور في دماغي حالياً..

الـسـيـدة نـون said...

هو انتى زعلانة منى
انتى مش بتيجى تزورينى ليه؟
سلام
اختك خيخة

انين الحزن said...

لماضه
اول مره ازور المدونه
فاطيما كانت عندي وبتقول انك عندك ملايين هنا جيت اشوف الملاين لقيت مليون واحد في المدونه عندي بقه محمد اخويا ربنا يخليهولي بيحلم بــ 7 مليون
ومش عارفه اعمل بيهم ايه
سلاموووووووووز
وزة

مي بهاء الدين said...

لماضتي يا جميلة
فكرتيني بالنكتة بتاعة اللي كسب مليون جنيه وخافوا يقولوله يجيله سكته قلبية فراحوا للعمدة بتاعهم يمهدلوا الحكاية...المهم راحلوا قال له تعمل ايه ياولا لو كسبت مليون جنيه؟ ضحك وقال له اديك نصهم يا عمده..العمده جاله سكته قلبية

خفه انا قوي مش كده
اما بالنسبة لحلمي الشخصي اقدر أقولك انه خليط من كل الاحلام اللي مكتوبة فوق
تحية كبييييييرة
:)

ويكا said...

السؤال صعب قوي والإجابة اصعب
لأن الحلم شئ عظيم وجميل
بس لو فكرنا نحقق احلامنا مش هنعرف
طيب حنقق اي حلم هل نفكر في نفسنا
ولا نفكر في وضعنا ولا نتبرع بي
..........ولا نساهم بجزء ولا
اده اظن اني دخلت على المليون الثالث
بتفكرونا ليه بس بطلوا لماااااضة بقى
اقروا التعليقات وانتوا تعرفوا كلامي صح ولا لا

فضفضة said...

ياااااااااااه

والله فرنستى

اراءها عسسسسسل

وانا اقولك

انى هقعد كده وانجعص

واقول كده بدات اول خطوة فى مشوااااااااري

مع المليااااااار

تحيااااااتى

shirry said...

هو فيه ايه انت وانتن الحزن بتحلموا بملايين
عموما انا لو ماعايا مليون هبني افران عيش للناس علشان البهدلة دي
وممكن اقول وانا مالي واشتري ب 500 الف عيش ليا لوحدي
والباقي هحطه في البنك
ميلايين ايهاللي بتتكلموا فيها
دي بقت فكة

Abd-Alrahman said...

يارب الحلم دة يتحقق
ويكون في اجمل صورة
بوستك هااااايل
وعلي فكرة انا زحلان منك اوي علشان بقالك كتير مزورتينيش

عبدالرحمن

helium atom said...

i will live alooooooooone

Ahmed Al-Sabbagh said...

وانا اسمى مش مكتوب

تسلم ايدك

اسلوبك حلو دايما

تحياتى لكى

أُكتب بالرصاص said...

هاحطهم جنب المليونين الاولانيين
ويبقا عندي تلاتة مليون

Unknown said...

ربنا يزيدك يا أستاذ تامر انا مش بحسد انا بنق بس

Unknown said...

هفتح مركز ترجمة كل لغات العالم وليه فروع فى كل حتة
وأتفرغ للشعر والكتابة
وممكن أتجوز

t3ban said...

حضارب بثلاث تربعه في البرصة
وي يا يبقي 10
يا يروح وحيفضل معايا 250الف
اعمل بيهم بقي اي حاجة سعتها
ومش حزعل علي 750 الي ضاعو مهم من الهواء

همااااام said...

ازيك يا رورى
انا اول مره اشارك معاكى
مواضيعك كلها زى العسسسسسسسسسسسسسسل والسكر
ربنا يباركلك

المهم ....لو معايا مليون جنيه بأذن الله اول شىء هعمله هو انى استثمرهم فى اى مشروع عشان يزيدوا وبعد مايزيدوا نفسى اعمل مشروع تزويج للشباب
يعنى نفسى ابنى برج وامنحه للشباب المحتاج لتيسير الزواج ويدفعوا نص تمن الشقه وبالتقسيط وبدون فوائد وبدون مقدم

عشان ازمه الزواج تتحل عشان ده هيعود علينا اكيد ههههههه

جزاك الله خيرا

nonni said...

انا اول مرة ازورك بس أكيد مش أخر مرة المدونة بتاعتك حلوة اوىىىىىىىىىىىىىىو أكيد هدخل عليها كتير أدخل فى الموضوع بقى
لو أنا معايا مليون جنية هفتح مصنع شيكولاته لأنى بعشق الشيكولا
ابقى زورينى

باى

ANN said...

الفلوس بتغير النفوس