Saturday 5 April 2008

بدون تعليق

بدون تعليق برجاء الضغط على هذه الروابط والتمعن فيها من أول سطر وحتى كلمات الملكية الفكرية بها
اللي هيطلع اكتر من خمس فروق بين الصورتين ليه هدية
ومع البوست القادم ومتش اعتزال لماضة النهائي
انتظرونا
تحديث هام
المدونة اياها مسحت الموضوعات وقفلت باب التعليقات ومسحت كمان الشات بوكس وغيرت اسم المدونة وكمان قفلتها خااااالص
الله ينور يا جماعه انا عارفه والله ورايا رجاله وبنات مفيش جدعنه بعد كده
بجد انا مكنتش مصدقة اللي حصل الاول فكرتها حد بيهزر معايا ومقلد كل كلامي لما لاقيتها بالصدفة وانا بدور على اسم مدونتي
لكن اكتشفت ان الموضوع كبير
يلا ما علينا اهي اخدت جزائها تالت ومتلت
شكر خاص جدا لياسمين حميد وأحمد مبارك وماما فاطمة ومي بهاء وبابا عصفور المدينة ومهندس مصري دكتور دغيدي دكتورة فضفضة واستاذ ياسر حسين بجد يا جماعة انا كنت محبطه جدا ومكنتش ناوية اكتب ولا كلمة بعد كده عشان انا زهقت من كتر ما أتسرقت لكن بوقفتكم دي انا هكتب وهكتب وهكتب وأي حد هيمد ايده على حاجة هشاورلكم عليه على طول
ودلوقتي انا ميته من الضحك كل ما أدخل الاقي حاجه جديدة حصلت
وبيتأكدلي أن طول ما لينا حق مش لازم نسكت عنه وطول ما احنا أيد واحدة محدش هيقدر يخدعنا ولا ياخد مننا حاجة غصب عننا
شىء أخير الأخ المجهول الهوية الدسيس لو عندك الشجاعة هاتلي كلمة واحدة انا كتبتها تقول اني سرقتها
وبعيد عليك الكلمة اللى قلتهالك عن المثل الوحش اللي مش عاوزه اقوله
مش عارفه ايه تلهيك وتجيب اللي فيها فيك
استنوني لما أروح بيتنا يا جماعة عشان هنزل البوست النهارده عن هذه المأساة