Thursday 30 October 2008

وانا في الراديون


ورجعنالكم مرة تانيه
الاول احلى تحيه للناس الجميله الي سمعتني واحلى تحيه لاحلى مذيعة رضوى فوزي واحلى عالم ورق وعالم تدويني في راديو صوتكم
نحكي من البدايه كالعاده وبكل سعادة جالي ايميل من رضوى .... لا كده من الاول خالص نقول من النص احسن
قوم ركبت وطيرت على كايرو وهناك ... لا خلينا نجيب من الاخر
ابتدينا بمنير يابنت يامو المريله الكحلي ... انا بحب المريله الكحلي قوي ليها معايا ايـــــــــام ... ما علينـــــــــا
بصراحه كنت سعيدة جدا باستضافتي في اذاعة راديو صوتكم يوم الاحد اللى فات وكنت طايره بالتعليقات اللي جاتلي والرسايل الي الناس شاركتني بيها لو قعدت اكتب مش هتكفي فرحتي حقيقي
انا بشكر دكتور ايهاب اخويا الصغير الروحي بجد ايهاب وجب معايا واجب جامد جدا وتعب معايا قوي وهو يمكن السبب اني اطلع في البرنامج يا جماعه حقيقي بشكرك يا ايهاب على تعبك معايا انت اخ جدع جدا
الناس الي مسمعتش الحلقه وطلبت تسمعها ..

35 comments:

blue-wave said...

استنى استنى
اول تعليييييييييييييق

blue-wave said...

يا عينى يا عينى يا مروة
والله وطلعتى فى الراديون والتلافزيون
يا حلاوة يا ولاد
بقيلك بقى نعملك فيديو كليب:))

Unknown said...

هههههههه
بقى كده والله ليه لا بس الاقي حد يكتشفني
:))

*الطالبة عفو الله *زوزو said...

انا مليش دعوة عاوزة اسمع

وااااااااااااااااع

مش عارفة مالو مش راضي يفتح عندي

فتحت الرابط و حملت و كله و بعدين مفيش

و مليش دعوة عاوزة اسمعك

اتصرفي

me said...

امال ايه و انا جبت الا لماضه

لا يا عمرو انا قلتلها هى ناقصها تطلع فين

بس مش هنقولك

انا سمعت معظم اللقاء و عجبنى او اكتر من بتاع التبيفزيون كنت كعادتك تلقائيه و عسوله

على العموم عقبال اللى بالى بالك

يلا تشاااوووووووو

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

... جار التحمييييل

بس حجمها كبير اووووي يا مروة
كأنه فيديو مش صوتي

عموما هحملها ان شاء الله واسمعها
:)

Anonymous said...

السلام عليكم لماضة
بجد اللقاء تحفة احلى حاجة فيه تلقائيتك وبساطتك اللى هى فعلا بساطة المدونين

عقبال المرة اللى جايه بس عاوزينك تحكى عن نفساوياتك جوه الحلقة
فضول بقى ههههههههههههههه
يلا سلام

يا مراكبي said...

إيه الإسترسال ده كله .. لماضة بحق وحقيقي يعني

ألف مبروك إنك طلعتي في التلافازيون يامراة إبني

وميض ابتسامة said...

عموما انت تستاهلى كل خير وحب الناس لك لم يأتى من فراغ

ويارب نسمع ونشوف لك حلقات فى المحطات الفضائية

خالص تحياتى وامنياتى بمزيد من النجاح

kareem abdelsalam said...

مبروك يا ست لماضة وعقبال اللى جاى ان شاءالله عايزين بقى أفلام وكليبات وياسلام لو فى مسلسلات كمان

Anonymous said...

دا أقل واجب يا دكتورتنا وانتى عارفه غلاوتك والله وانا اتمنالك الخير وربنا يوفقك آآمين

وان شاء الله ندور على كام برنامج كده

احنا هنغلب ولا اااااايه هههههه

أخوكى

ايهاب

خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الف الف مبروك يا لمضمض
وعقبال ياختي ما تتلعي في السي ان ان
ونشوفك كده وانت قاعده مكان اوباما وعماله تتكلمي ولاهامك حد

هاحمل الحلقه واسمعها ان شاء الله

سلام يا قمر

mohamed ghalia said...

مبروك يا لماضة
إنتى فعلا تستهلى كل خير
بالتوفيق دايما
تحياتى

من غير عنـــوان said...

سمعتها

تلقائية ولمضه

صاحب المضيفة said...

مش بقولك انك لك مستقبل باهر جدا


اللي عدى عدى وخلاص

اوعدنا يارب

:):):):)


سلامات وتحيات

كـــيــــــــارا said...

ايه العثل ده

مبروك يامروه



وجار التحمييييل ياجمييييييييييل

nona said...

لاااااااااااااااااااحنا كدة مش هنعرف نكلمك خالص
مرة التلفزيون و مرة الراديون كمان
الاى عد عد يا عم
الف مبروك يا لماضة و اعقبال يا رب ما نشوفك فى العالمية
بس ابقى افتكرى اخواتك الغلابة حتى بسلام صغير على الهواء

Unknown said...

الطالبة عفو الله
ازاي ده انا حملته وشغال
معلش يا جميله جربي تاني
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مروة
اطلع فين ياختي تاني كده حلو قوي والحمد لله
وايه اللي بالي بالك ده كمان اللمبي
:)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
الام وامال
اصله مضغوط 3 ملفات يا محمود بس على فكره مش الحلقه كامله برضه
اسمعها وقولي رايك
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
جمعاوي
ربنا يخليك يا جمعاوي
هههههههه والله كنت مبسوطه قوي جوا وبره الحلقه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مراكبي
اي خدمه يا حمايا عشان تعرف بس متخفش على فادي الله يبارك فيك يا حمايا بس المره دي كان راديو مش تللافزيون
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
وميض ابتسامة
ربنا يخليك يارب
كده حلو قوي الحمد لله على كده خلينا نتلامض بينا وبين بعض بلاش فضايح :)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
كريم عبد السلام
ربنا يخليك يا دفعه
استناني رمضان الجاي بقى فوزاير لماضة والاجر على الله :)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ايهاب
ربنا يخليك يارب مش عارفه والله اعمل معاك ايه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دكتورة فضفضة
هههههههه سي ان ان على اساس اني هغني زي شعبولا لا كده حلو قوي الحمد لله على قد كده
ربنا يكرمك يا دكتوره يارب
مستنيه رايك في الحلقه
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
محمد غاليا
ربنا يخليك يا محمد ربنا يكرمك يارب
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
من غير عنوان
اي خدمه شكرا ليك :)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
صاحب المضيفة
:)) ده من دعواتك بس
بس بلاش نفسنه ربنا يخليك يا ابو مالك
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
كيارا
الله يبارك فيكي يا كيارا عقبالك يارب
اسمعي وقوليلي رايك

Unknown said...

نونا
يا جميل انا عنيا ليكي
عقبالك يارب يا نونا بجد كنت مبسوطه قوي
مع اني لخبط في الكلام

son's egypt said...

السلام عليكم
الحلقة فعلا كانت ظريفة
انا بحب الكابتشنو
انا عاوز واحد من الدكتور
مستنيه
تحياتي

الجواز و سنينه said...

الف مبروك و عقبال ما نباركلك و انتى راجعه من الحجاز قولى يارب
هاسمعها و ابقى اقولك ايه النظام

ست الستــــــات said...

مروتي كنتي عسل والله
خلينا نشوفك عالتلافزيون بقي
وعقبال ماتطلع مدونتك عالكتب ياست لماضه يارب كده اميييين

هايدي

Geo Amr said...

ربنا يوفقك بس احسن حاجة عجبتنى وانا بسمعها تلاقئية شديدة واهم حاجة دعوتك انك تنشرى التدوين بين اصحابك ودعوة عامة للماضة جزاكى الله خيرا

و القادم....أجمل said...

مبرووووووووووك
معلش متأخرة
و فاتني كتير
بس الأيام اللي فاتت كنت بخلص ورق
أنا عايزة أسمع الحلقة مليش دعوة
اللينك مش عارفه مش راضي يفتح
:(
معرفش حاجة مؤقتة و لا ايه
شوفيهولنا تاني يا لموضه
و مبرووووووووك تاني و تالت و مليون
و دايما من نجاح لنجاح
لشهرة في الخير ياااااارب

مش معاكي ربع جنيه بأه
:D

Yasser Hussein said...

ازيك يا دكتره
حقيقي انا استمتعت بسماع الحوار معاكي
أنتي انسانة رائعة وتستحقي كل خير
ربنا يوفقك دوما ويجعلك عون لكل انسان مريض محتاج لانسانية الطبيب
ورحمة ربنا قبل كل شيء

خالص تحياتي

ojg said...

مبروك يا جميله
طلوعك في الراديون
وعقبال الإذاعه يااارب
:))
والله أنا خايفه الاقيكي في فوازير رمضان
:)

و القادم....أجمل said...

نزلتهههههه
انتي سكر و الله
ربنا يوفقك و يسعدك يا جميلة

:)

شفـقــة و إحســــان said...

مبروك يا اجمل لماضة

اخوكى الصغير said...

اولا احب اقولك الف مبروك يا لماضه على تألقك فى الراديو وبجد كنتى منوره التليفزيون



ثانيا انا عارف انى مقصر معاكى فى كتابة تعليقات بس انا متابعك و متابع اعمالك من بعيد وكل مواضيعك عجبانى


ثالثا اتمنى لكى من كل قلبى التوفيق فى حياتك العمليه والحياتيه و ايضا الترفيهيه اللى بتمتعينا بيها


رابعا وده الاهم ارجو انى مكنش طولت عليكى و خنقتك منى


خامسا ســـــــــــــلام يا احلى لماضه



اخوكى / m

mohamed ghalia said...

لماضة
ليكى عندى تاج ياريت تقبليه وتجاوبى عليه
تحياتى ليكى
بس جاوبى من غير لماضة ههههههههه
تحياتى
فى إنتظار إجاباتك الرائعة

اقصوصه said...

والله شوقتيني لهالاذاعه:)

Anonymous said...

هاي د. مروة
يا ريت تساعدينا في حملة راديو صوتكم
وتنزلي تولبار راديو صونكم من هنا
http://theradiosotcomtoolbar.ourtoolbar.com/
وفيه كود برده للتولبارعشان يتحط في المدونة وبرده هتلاقيه في جروبنا علي الفيس بوك هنا
http://www.facebook.com/topic.php?topic=5798&uid=21097306314
والتولبار لقي تفاعل كبير الحمد لله
بس احنا عاوزين نزودالاودينس او المستمعين بتوعنا

تحياتنا
واحنا واثقين من تعاونك

قلم رصاص said...

حاجة حلوة خالص والله يادوك

مش جديد عليكي والله

ربنا يوفقك يارب

ويرزقك باين الحلال

تقبلي تحياتي

صمت المشاعر said...

الرابط ليه مش بيشتغل يا لموووووووضه


عاوزه اسمعه بسررررررررررررررعه

ياسمين حميد said...

لو سمحتوا ياريت حد من اللي نزل الحلقة يرفعها على موقع ثاني لإن
4shared
مش بترضى تفتح معايا