Monday 7 July 2008

امسحي دموعك يا لماضة




عااااااااا
محدش يمسكني سيبوني اتفلق

بابا اول مره يعملها ويبعد عني
من ساعة ما اتولدت وأنا ملازماه زي الأتب

بيقولي اني كنت زنانة قوي وانا صغيره ورذله كمان

عااااااااا
طيب ده اول يوم في حياتي هيبعد عني فيه
انت عارف اني ما بصدق أوصل البيت عشان أمارس هوايتي المفضلة في الغلاسة عليك

ازاي هدخل البيت وأنت مش فيه
هتسيبني أتحرم من حنان الأب ومصروفة
طيب مين هيجيبلي الفطيرة بالسكر كده مش هعرف اكلها تاني
طيب خلاص حلفتك تدعيلي وانت عند نبينا الغالي


مش عارفة اتكلم ولا أقول ايه حاسة الفراغ مالي بؤي
اصلي خلعت ضرس العقل ومن ساعتها واجعني ومش عارفه أكل ولا أبطل عياط
ادعيلي وانا ابطل عياط

37 comments:

بطوط حبوب said...

بقى انا داخل فرحان

انى اول تعليق

وداخل ادعيلك وادعى لوالدك انه يرجع بالسلامه وليكى ان ربنا يصبرك لحد ما يرجعلك بالسلامه

اقوم اكتشف انك خلعتى ضرسك بره؟؟

هى دى اخلاق ولاد المدونه الواحده

لا نامت اعين الجبناء

طب انا اكل عيش ازاى كده؟؟

لن انسى لك هذا الموقف يا لماضه ما حييت

HERO said...

ربنا يرجعهولك بالسلامة ان شاء الله
وكويس انه هيدعيلك برضه يعني مش هيرجع وايديه فاضية
والف سلامة على ضرس العقل

تحياتي

فاتيما said...

يا لهوى يا لماضة
خلعتى ضرس العقل ؟؟
يا دى النيلة
طب يا بت دنتى كنتى لماضة على الآخر و مستحملين و بنقول معلش مسيرها تركز و تتهد و تبطل لماضة
قوم سيادتك تروحى تشيلى ضرس العقل كمان ؟؟؟
أهو دا اللى كان ناقص
يعنى اللماضة هتبقى بالكوم بعد كدا
و اللى يفتح بوقه هتقوليله
سورى
اصلى خالعة ضرس العقل
و ليس على الخالع حرج
ربنا يستر بقى فى اللى جاى
يا حبيبة ماما يا طعامة إنتى

Anonymous said...

ربنا هيرجعهولك بالسلامه
ومبروك على ضرس العقل

kochia said...

انا شايفة اتنين عاااااااااااا
ياتري واحدة عشان بابا مسافر والتانية عشان الضرس ولا ايه
انا حاسة ان الاتنين عشان الضرس

ربنا يرجعولك بالسلامة
اقصد بابا طبعا

تحياتي

اسلام الحضرى said...

اولا خدى المنديل ده امسحى دموعك يا لماضه

ثانيا ربنا يرجعلك والدك بالف سلامه وتتجمعوا تانى وتغلسى عليه برحتك لحد ما يجى اللى تغلسى عليه بقيت عمره


ثالثا الف سلامه

mohra said...

بقه لسه بتستنى بابا يجيبلك حاجات حلوه؟؟؟

ربنا يرجعهولك بالسلامه
وخليه يدعيلنا

Anonymous said...

انا محنديش بابا
بابا مات
و اانا مالي انا عاوز الوح عند امي
اتبرع و لو بربع جنية مخروم


ربنا يخليهولك و الله الابوه دي نعمة كبيرة مش بيعرف قيمتها الا اللي بيتحرم منها

عصفور المدينة said...

تقبل الله وأعانه
وتمنياتي بالشفاء

me said...

خلعتيه امتى ده يا بت منا لسة مكلماكى؟؟؟
فكرينى يوم الاربع لما اشوفك فى الطوارئ اجيبلك سكاتة

خليكى زى اختك اهو منا ابويا و امى بقالهم 10 ايام فى العمرة و زى القرد المسلسل اهو

تعالى بس و انا اجيبلك فطيرة بالسكر

سلامى

كلبوشستان said...

ربنا يرجعه ليكم بالسلامة ويتقبل ان شاء الله وحج مبرور وذنب مغفور باذن الله

وامسحي دموعك يا لماضة
انتي مش عارفه ان دموعك وضروسك كمان غاليين عندنا ولا ايه ؟؟
وألف سلامة على ضرس العقل

aya said...

لماضة ؟
مالك يا بنتى
؟
جرالك ايه ؟

ربنا يارب يرجعلك والدك بالف سلامة

ويا ستى الف سلامة عليكى من وجع السنان
بجد ده اسواء وجع

قلبى معاكى يا لمضتى

محمد عبد الغفار said...

يهنيكم ببعض ويجمعكم على خير انشاء الله

Anonymous said...

تقبل الله
انا كمان اخويا هيروح العمرة ان شاء الله بكرة ربنا يرجعهم بالسلامة باباكي واخويا يارب
ويارب ربنا يكتبهلنا قريبا انا وانتي وكل امة محمد جميعا
قوليلي اميييييييييييييييييييين

Anonymous said...

نسيت اقولك انا كمان ضرس العقل عمال ينأح وشكلي كدة هحصلك واخلعه هههههههههههههههههههههه ربنا يستر
طب قوليلي بيوجع وهو بيتشال ولا لا انا عارفة هيطلع عيني اهههههههه

بحبك يامصر said...

ربنا يتقبل منه ويرجعه ليكى بالسلامه

Mohamed Abdelgeleel said...

عفوا للتحليق خارج السرب
يدعوكم مركز ضحايا لحقوق الانسان وجميع مدونين الاسكندرية لحضور المؤتمر الصحفي لضحايا التعذيب والانتهاكات والفساد وذلك يوم الاربعاء 9 / 7 / 2008 الساعه الثامنة والنصف مساءا وذلك بمقر المركز 9 شارع مسجد الايمان متفرع من اسكندر ابراهيم خلف جزارة الزهيري
للاستفسار 035484897
0166885063

sebofy7alo said...

بالنسبة للضرس تعيشي وتركبي طقم
وبالنسة للبابو بتاعك ربنا يرجعوا بالسلامة وقوليلة يدعيلك ان ربنا يرزقك بضرس كدة يكون أبن ناس ولذيذ.
هههههههههههه

blue-wave said...

والله دمك زى العسل
ربنا يرجعلك باباكى بالسلامه
بس للأسف مش هاينفع يرجعلك ضرسك:))
معلش بقى

3ala asm masr said...

ربنا يرجعهولك بالسلامه ان شاء الله
عشان يجبلك الفطيره اللى بالسكر
بطلى عياط بقا عنيكى هتوجعك

Unknown said...

والله انا كنت داخله اشيل البوست ده والبوست اللى فات
بس التعليقات كانت اجمل من البوست وصعب عليا اشيله بجد
انا مش قادره ابطل ضحك رغم اني مش عارفه افتح بؤي
هموت كده

Abdallah Hosni said...

تشيلي البوست

اه ياندلة هههههههههه

والله بوست جميييييييييل

وربنا يرجع بابا بالسلامة يارب

ومبوك خلع الدرس عقبال باقى الاسطاف

ٍSOU said...

يا شمس يا شموسة خدى ضرس النننوسة و هاتى ضرس للعروسة :))
بصى انتى من هنا لحد مايرجع بالسلامة انشالله تعدى تغنى ع اللى جرى من بعادك ع اللى جرا..بس انت تيجى و انا احكيلك ع اللى جرا :))

dina said...

هههههههههههههه
ربنا يرجعه بالسلامة يا رب و خليه يدعي لكل طلبة الثانوية العمومية ضرورى
تحياتى

HeLsiNG said...

يرجع بالسلامة ان شاء الله

Doba said...

ربنا يرجعهولك بالسلامة
هو اكبر اسباب انك بنت عسل وثكر سنترفيش

ربنا يبارك فيكى ويحقق أمانيه فيكى ويرزقك بالعريس الزوج الصالح يا بت ي مروة قولى آآآآآآآآميييييييييين

الف سلامة على ضرسك
عقبالى لما ابطل جبن واروح للدكتور انا كمان

سلام
هبة

همس الاحباب said...

ههههههههههه
سلامة ضرسك يل لماضة
وربنا يتقبل من والدك ويرجعه بالسلامة
وامسحى دموعك يا امال
قصدى يا لماضة
تحياتى

abo salah said...

بعد السلام عليكم

ياستى ربنا يرجعولك بالسلامة ان شاء الله
ويتقبل منه ان شاء الله

وكده يا لماضة
في حد يفرط في ضرس العقل
هههههههههههه


يالا ياستي الف سلامة عليكي

وتحياتي

خالد كامل said...

ربنا يرجعهولك بالسلامة
و كويس انه هيدعيلك .. يا بختك
تحياتى ليكى
سلام

Mafrousa said...

ههههههههههههههههه
ضرس العقل يا لماضه؟؟؟
ضرس العقل؟؟؟؟!!!!
هوه احنا ناقصين ان ضرس العقل يتخلع؟؟؟؟
ربنا يرجع باباكي بالسلامه يارب
خليه يدعيلنا كلنا

اسكندراني اوي said...

يا لاااااااااااااهوي
ضرس العقل طار
ماشي الله يعوض عليكي

ربنا يرد الغايب بالسلامه وما يحرمكوش من بعض ابدا يااااارب

سفروتة said...

يرجع بالسلامة ان شاء الله

وربنا يتقبل منه

بس يعني البوست ده مفيهوش لماضة لماضة يعني

هو ضرس العقل بيأثر بالسلب ولا ايه

:)))

دمتي بكل ود

mostafa rayan said...

ربنا يرجعلك اللي غايب

إبـراهيم ... said...

ربنا يرجعولهك بالسلاااامـــة يا دكتووورة

منال (محبة عائشة رضي الله عنها وأمهات المؤمنين) said...

يارب باباكي يرجع إن شاء الله بالسلامة يا لماضة ...إنتي فكرتيني بنفسي كانت ماما في العمرة من فترة قريبة و كنت حاسة إني حامووووووووت . و الحمد لله رجعت بالسلامة عقبال باباكي ، و ألف سلامة علي ضرسك...

هديـــل الـروح said...
This comment has been removed by the author.
غني يابهيه said...

يا نهار مش فايت

ونسيتى الشاورمه والرز المعمر وابو ربيع والجيلاتى

والجوانتى او gloves

لا ومعاكى الكارت بتاعى كمان

انا زعلان
وما ضيفتيش ميلى كمان


لا والكارت مكتوووووب فيه بالبنط العريض


dentist

اه

يا بهيه