Thursday 31 July 2008

بيان هام

قررنا نحن لماضة هانم النزوح غدا لقاهرة المعز لأخذ بأزر الاخوة المدونين اثناء تبرعهم بالدم والشد على اذرعتهم علما بأن سيادتنا لن يستطع التبرع بقطرة دم ليس لعدم تواجدها وانما لقصر القامه والانيميا الحادة وانخفاض معدل ضغط الدم ومن قدم شىء بيداه التقاه وسوف نوافيكم الي نادي الزراعيين لمشاركتنا الأحتفاليه بعيد ميلاد حضرتنا

علما بأن اليوم في الحادية عشر مساءا سيتم فتح باب التعليقات لمن يحب مشاركتي هذه اللحظة السعيده مروري لعام جديد
يجعل ايامكم كلها بركة وهنا

انتهى البيان

18 comments:

صباح الصباح said...

اية دة اية دة
اية الرضا السامى دة هتنورينننا واللة يا لمضمض

Empress appy said...

مبسوطه انك هتيجى
احب انا الناس الفدائيه دى هتنورى يا دكتورة

Unknown said...

صباح الصباح
تقل جيوبك بقى
صباح الفل
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
بوبي
انا كمان فرحانه قوي
عاوزه بقى زفه من حدانا لحداكم
:))
واوعي حد يجي ايده فاضيه يا بوبي اقطعيهاله ايوه احنا جايين نسترزق

Empress appy said...

اوك يا لماضه
بس بالنص ايه رايك

خالد كامل said...

كل سنة و انتى طيبة
و عقبال 100 سنة
على فكرة لا انا ولا الجماهير هنتنازل عن نصيبنا فى التورتة
و الا هنعمل مظاهرة فى التعليقات
هههههههههههههههههه
سلام

رئيس جمهوريه نفسى said...

على العموم يا دكتوره كل سنه وانتى طيبه عارف انا نحسى انا مقرر اجى انتى مش جايه حصلت ظروف ومش رايح انتى جايه
:D

alexandrany said...

كل سنة وانتي طيبة يا دكتورة
وعقبال ميت سنة تدوين
هههه
بس حد يسيب البحر والصيف و النسمة الجميلة ويروح القاهرة عشان حتة جاتوه
اهه اهه نسيت والهدايا صح
:)
كل سنة وانتي طيبة

همس الاحباب said...

برافو
برافو يا دكترة
ما يجبهاش غير ستاتها
هههههههههههه
فى انتظارك يا جميل
المدافع الحربية
والصواريخ والاعيرة النارية
وكل سنة وانت طيب يا جميل

نونو said...

يا سلام
علييكى يا لماضة
جدعة جدعة
بس الانيميا بقى غصب عنك

هشام علاء said...

ازيك يا دكتورة عاملة ايه

معلش بقى انا ماثر معاكى بقالى مدة

:)

بالنسبة لمرور سنة قالف مبررك بالمناسبة الترايخية دى و اعتقد انك فعلا حققت طفرة و قفزة نوعية فى اسلوب التلامض و اللماضة يعنى م الاخر كده لماضة من نوع جديد فى ظاهرها تلامض و فى باطنها كلام كبير

و بالنسبة لموضوع التبرع الدم فربنا يكتبلك نقظة الدم اللى هتتبرعى بها فى ميزان حسناتك ان شاء الله و انا كان نفسى ابقى معاكوا بس الظروف بقى مش مساعدانى اليومين دول

تحياتى و السلام امانة من اخوكى هش لجيع اخوانا المدونين القاهريين

سلام
هش

هديـــل الـروح said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيك يا لماضه ؟ بجد وحشتينى جدا ..كل عام وأنت ومدونتك بخير حبيبتى وربنا يوفقك فى كتاباتك القادمه

Unknown said...

مبروك يالماظه وعقبال الماجستير قصدى عقبال مائة سنه

The Führer said...

كل سنة وانتي طيبة يا دكترة ، عقبال مليون سنة ، بس يعني عاوز أستفسر : حضرتك وعارفين هديتك، إنما لماضة نجيبلها إيه ؟!! كيبورد

Asmaa mahaba said...

ربنا معاكم يا رب كان نفسى ابقى موجوده بس انا على اخرى مفيش وقت بالمناسبه كل سنه وانتى طيبه عشان عيد ميلادك
تحياتى ليكى سومه_87

التائب said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
كل سنه وانتِ طيبه
وعقبال 100 سنه فى طاعه الله
وربنايوفقك لما يحبه ويرضاه
والله الموفق

رئـــــيسـة حزب الأحلام said...

فى انتظارك يااحلى لماضة فى بر مصر
تحياتى لكى

Medo said...

انا جبت فيروز الاناناس اللى انتى بتحبيه اهو يا لماضه ومش حبيت اهاديكى بفيروز تفاح اللى انا مش بحبه بمناسبة عيد ميلادك يا لماضه
يلا قومى اتمخترى كده وهاتى لينا اتنين شاليموه ...واحده ليا وواحده ليكى
كل عام وانتى اجمل واجمل

عمرو الطاروطي said...

فين نادي الزراعيين دا؟